Now playing: Φόρτωση ...


Για να ακούσετε τον σταθμό πατήστε πάνω στο λογότυπο του Stage Radio ή στην κίτρινη κασέτα δίπλα

Εναλλακτικά επιλέξτε τον player που θέλετε για να ακούσετε τον Stage Radio: Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Σεμινάρια Performance στο Βυρσοδεψείο. Έναρξη 15 Οκτωβρίου

 

Σεμινάρια Performance
«Σύγχρονες τάσεις και πρακτικές των παραστατικών τεχνών»

Έναρξη σεμιναρίων: 15 Οκτωβρίου 2013
Διάρκεια: 1 τρίμηνo (Οκτώβριος – Δεκέμβριος.)

Το Βυρσοδεψείο οργανώνει  για δεύτερη συνεχή χρονιά πολυσυλλεκτικό εργαστήριο με αντικείμενο έρευνας την επιτέλεση (performance).
To εργαστήριο απευθύνεται σε χορευτές‚ ηθοποιούς ‚ μουσικούς ‚εικαστικούς‚ θεωρητικούς της τέχνης‚ σε φοιτητές/σπουδαστές σχολών που επιθυμούν να διευρύνουν τα εκφραστικά τους μέσα και τις θεωρητικές τους γνώσεις σε σχέση με την επιτέλεση.
(Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο εργαστήριο αλλά δεν έχουν προηγούμενη επαφή με το αντικείμενο της περφόρμανς και τη σκηνική πράξη μπορούν να συμμετάσχουν με την συγκατάθεση του διδάσκοντα.)
Στόχος του εργαστηρίου είναι να ανοίξει  ένας γενικότερος προβληματισμός για την επιτέλεση σήμερα να διευρύνουν οι συμμετέχοντες τα εκφραστικά τους μέσα και την θεωρητική τους κατάρτιση γύρω από την επιτέλεση (performance). Το εργαστήριο αποτελεί προϋπόθεση συνάντησης‚ σύγκλησης‚ και ώσμωσης διαφορετικών τεχνών και ανθρώπων διαφορετικών καταβολών.
Στα πλαίσια του σεμιναρίου θα υπάρξουν ανοιχτές παρουσιάσεις και συλλογική υλοποίηση κάποιων projects με την τεχνική υποστήριξη του Βυρσοδεψείου. Κάποια σεμινάρια θα καταλήξουν σε παράσταση. Περισσότερες πληροφορίες στην αναλυτική ενημέρωση των μαθημάτων.

Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στις 14:00 θα γίνει μια πρώτη συνάντηση γνωριμίας με τους διδάσκοντες και τους υποψήφιους σπουδαστές του σεμιναρίου.

Συνδυαστικό μάθημα:
Δίνοντας έμφαση στην πολυσυλλεκτικότητα της επιτέλεσης και παράλληλα με την οποιαδήποτε άλλη επιλογή μαθήματος, συστήνεται από την ομάδα διδασκόντων ένα συνδυαστικό μάθημα (2 ώρες την εβδομάδα), στο οποίο  θα διδάσκουν ταυτόχρονα δύο καθηγητές (διαφορετικών ειδικοτήτων, π.χ. ένας θεωρητικός και ένας χορογράφος). Με αυτόν τον τρόπο θα εναλλάσσονται όλοι οι καθηγητές του σεμιναρίου στο συγκεκριμένο μάθημα, με στόχο την ανταλλαγή διαφορετικών οπτικών και τεχνικών και την πολύπλευρη έρευνα.

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ:
Στο σεμινάριο διδάσκουν θεωρητικοί όσο και καλλιτέχνες με ζωντανή παρουσία στον χώρο της περφόρμανς σήμερα (περφορμερς‚ σκηνοθέτες‚ χορογράφους):  Δημοσθένης Αγραφιώτης (ποιητής – καλλιτέχνης διαμέσων επιτέλεσης// Ομ.Καθ.Κοινωνοιολογίας //Καθηγητής – συνεργάτης Istitut Superieure des Beaux Arts Besancon‚ France‚ section; ‘Corps‚ Performance”)‚ Μαριέλα Νέστορα (χορογράφος)‚  Έλλη Παπακωνσταντίνου (σκηνοθέτης‚  καλ.διευθύντρια Βυρσοδεψείου‚ καλ. διευθύντρια ODC Ensemble)‚  Βάλια Παπαχρήστου (χορογράφος performer)‚ Adrian Frieling (performer)‚ Βασίλης Νούλας (σκηνοθέτης‚ θεωρητικός)‚ Τηλέμαχος Μούσας (μουσικός)‚ Αγλαΐα Παππά (ηθοποιός)‚ Αποστολία Παπαδαμάκη (χορογράφος)‚ Αναστασία Κουμίδου (σκηνοθέτης‚ ηθοποιός).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Αιτήσεις:
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν βιογραφικό στην γραμματεία του ΒΥΡΣΟΔΕΨΕΙΟΥ (email: vyrsoperformance@gmail.com‚ 2103453203 Δευτέρα έως Παρασκευή 12.00 – 18.00 ).
Πρώτη συνάντηση γνωριμίας των υποψήφιων σπουδαστών με τους διδάσκοντες: Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στις 14:00
Κόστος σεμιναρίου: 50 euro ανά μήνα το κάθε μάθημα. Έκπτωση προπληρωμής μαθήματος 10%. Θα υπάρξουν εκπτωτικά πακέτα.

Διάρκεια του κάθε μαθήματος: 8 ώρες / μήνα.
Ώρες σεμιναρίου: Όλα τα μαθήματα θα συγκεντρωθούν από τις 12 μμ. έως τις 9 μμ. Δευτ-Κυρ).

Βιογραφικά και μαθήματα

Δημοσθένης Αγραφιώτης
«(δια)πολιτιστικές διαστάσεις της επιτέλεσης {(inter)cultural dimensions of Performance}»

Θεματολογία
1.Πολιτιστικό μόρφωμα(Culture)/πολιτισμός(Civilization)  ως συγκείμενο (context)  ως συγκείμενο της επιτέλεσης. Τελετή, τελετουργία ,συμβολικές  διεργασίες. Παραδείγματα .
2.Σύγχρονες κοινωνίες  και  (μετα)νεοτερικότητα: ανάδυση και λειτουργίες της επιτέλεσης. Περιπτώσεις.
3.Η επιτέλεση ως πεδίο της διεπιστημονικότητας.(Ανθρωπολογία, Κοινωνιολογία, Γλωσσολογία κι άλλες επιστήμες του  Ανθρώπου ή  κοινωνικές επιστήμες. Σημασία  για την τέχνη της Επιτέλεσης.
4.     >>
5.Επιτέλεση:σύγχρονες πρακτικές και οριοσημάνσεις σε διαφορετικές κοινωνικο-πολιτιστικές συνθήκες.(Performance,  Art of Performance, PerformingArts…).
6.Ελληνική εμπειρία της επιτέλεσης. Από τον Εμπεδοκλή  στα νεοελληνικά εγχειρήματα.

Μια συνάντηση  _ένα σαββατοκύριακο_16 ώρες_(4χ4).Εργαστήριο, σεμινάριο, masterclass.
4  συναντήσεις (4x4)   16  ώρες  (2  ώρες θεωρία  και 2 ώρες πρακτική)
Συνολικά  32  ώρες

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.
1.http//:www.dagrafiotis.com (βλέπε performance και επιμέλεια---http://dagrafiotis.com/?cat=19)  .
2.Δ.Αγραφιώτη---βιβλία   βλέπε  την  προαναφερόμενη ιστοσελίδα.(βλέπε  δοκίμια, ερευνητικά  βιβλία,…)
3.-Καταλογος-PERFORMANCE,1o Διεθνές Φεστιβάλ  ,2η  Biennale, Θεσσαλονίκης,  Κρατικό Μουσείο  Σύγχρονης Τέχνης,Θεσσαλονίκη,2009,έκδοση,2010.(συν-επίτροπος-Δ.Α).
4.Marvin  Carlson, ’Performance.  A critical introduction’, Routledge, London ,2004,(2nd Ed.)
5.Richard  Schechner, ‘Performance Studies.  An introduction’, Routledge,NY,2006,(2nd.Ed.).

Αναστασία Κουμίδου
“Practical Performance Project - How to "concept"?”

Μια θεωρητική και παράλληλα πρακτική προσέγγιση, με στόχο την ερευνητική και δημιουργική προσέγγιση πάνω στον κεντρικό άξονα του Concept και της εκτέλεσης/ ενσάρκωσης του σε μορφή Performance.
Σ' αυτό το workshop δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην έκφραση και δημιουργία του στόχου της performance, στη ζύμωση των ιδεών, της φαντασίας, της έρευνας  και της δημιουργικής δουλειάς των συμμετεχόντων.
Στόχος είναι να διευρυνθούν οι γνωστικοί, αισθητικοί, διαισθητικοί ορίζοντες των συμμετεχόντων και στοχευμένα μέσα από αυτούς να γεννηθεί και πρακτικά να υλοποιηθεί μια performace από ένα μοναδικό ερέθισμα (stimuli).
Συγχρόνως να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες βασικές τεχνικές  πρακτικής της performance και βασικές αρχές σκηνοθεσίας, που θα τους δώσουν ένα εφαλτήριο για ανακαλύψουν και να εξελίξουν με αυτοπεποίθηση τη μοναδικότητα της δικής τους δημιουργίας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το workshop χωρίζεται σε 3 μέρη.

Πρώτο μέρος
Θα δοθεί στους συμμετέχοντες μία λίστα από ερεθίσματα  (stimuli) που θα προέρχονται από διαφορετικά είδη τεχνών, πχ ποιήματα, μικρά διηγήματα, πίνακες ζωγραφικής, installations, μουσικά έργα, documentaries κλπ.
Οι συμμετέχοντες θα επιλέξουν από τη λίστα είτε ατομικά είτε ομαδικά από ένα ερέθισμα ο καθένας. Και αυτό θα είναι το σημείο εκκίνησής τους.
Εξερευνώντας ενδελεχώς όλες τις παραμέτρους του ερεθίσματος, χώρος, χρόνος, εποχή, στυλ, πολιτικά γεγονότα, κοινωνικά κινήματα, αισθητικά ρεύματα, θα παρουσιάσουν μια "χαρτογράφηση" του ερεθίσματος μαζί με ένα Pitch που σε 3, 4 σειρές θα πρέπει να πείσει  για την καθαρότητα της σύλληψης, της έρευνας και την δημιουργική συνέχεια του εγχειρήματος.

Δεύτερο Μέρος
Σ΄αυτό το στάδιο βρίσκεται όλη η δημιουργική δουλειά: brainstorming, εμπνεύσεις, φωτογραφικό υλικό, ιδέες για κοστούμια, σκηνικά, φώτα. μουσικές, προτάσεις για κείμενα, ήχους ή/και κινησιολογικοί δρόμοι που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργικό χτίσιμο της performance. Κάθε βδομάδα θα αναρτάται ένα όρντινο με τις ώρες παρουσίασης του υλικού από κάθε ομάδα / άτομο. Στο τέλος κάθε session θα υπάρχει feedback από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Τρίτο Μέρος
Τελικό μοντάζ και παρουσίαση.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
Τα stimuli θα δοθούν από μένα και δε θα αλλάξουν σε όλη τη διάρκεια του session. Η κάθε ομάδα/άτομο επιλέγει μόνο ένα ερέθισμα και δεν μπορεί να το αλλάξει στη διάρκεια του session.
Στη διάρκεια του workshop θα τροφοδοτώ τους συμμετέχοντες με παρουσιάσεις μέσα από οπτικό, ακουστικό και γραπτό υλικό γύρω από τα διαφορετικά θεατρικά στυλ, τους συγγραφείς τους, τους εκφραστές τους, τα θέατρα τους, τις παραστάσεις τους.  Αν ο χρόνος το επιτρέψει μπορούν να γίνουν και κάποια μαθήματα βασικής clownerie, LeCoq και Vewipoints.


Τηλέμαχος Μούσας
«Σεμινάριο μουσικής προσέγγισης του κειμένου & βασικών μουσικών γνώσεων για έναν performer»

Το σεμινάριο απευθύνεται  σε ηθοποιούς, χορευτές, μουσικούς και εν γένει ενδιαφερόμενους στο μουσικό αυτοσχεδιασμό σε σχέση με το  λόγο.
Οι συμμετέχοντες μπορούν να έχουν μαζί τους μουσικά όργανα (μελωδικά ή ρυθμικά) ή απλά τη φωνή/σώμα τους - έτσι  θα μπουν στη διαδικασία να αναπτύξουν τον  αυτοσχεδιασμό μέσα στο πλαίσιο ενός δεδομένου ρυθμού.
Θα γίνει μία προσπάθεια ανάλυσης και εμβάθυνσης στα ρυθμικά, μελωδικά και γενικότερα δομικά στοιχεία του  αυτοσχεδιασμού .

Τα μαθήματα θα περιλαμβάνουν τις εξής θεματικές:
• Το σώμα ως όργανο
• Spoken word /Ραψωδία
• Μετρική
•  Σύνθετα μέτρα
•  Αρμονικό τραγούδι ( overtone singing) /ισοκράτημα
• Μουσικός αυτοσχεδιασμός/jazz προσέγγιση
•  Κλίμακες- τρόποι
•  Συγχορδίες/ Αρμονία
• Διαστήματα
•  Ear training
• Βασικές γνώσεις ηχοληψίας (κονσόλα, εφέ, equalizer)
• Επίδειξη ιδιόφωνων οργάνων (theremin , μουσικό πριόνι , stylophone κ.α.)
• Σχεδιαγραφικό περιβάλλον με χρήση αισθητήρων κίνησης και φωτός (συμμετέχει ο Λευτέρης Ζημιανίτης)

Μετά την λήξη των μαθημάτων θα ακολουθήσει live performance των συμμετεχόντων με το Tilemachos Moussas Trio.


Μαριέλα Νέστορα
«Χορογραφία/ Σύνθεση»

Εστιάζοντας στο σώμα και τον κινητικό αυτοσχεδιασμό θα μελετήσουμε τις βασικές αρχές και τα εργαλεία της σύνθεσης. Θα μελετήσουμε διαφορετικές κινητικές γλώσσες μέσα από τεχνικές του σύγχρονου χορού (Cunningham, Release, Skinner)  και θα αναπτύξουμε την συνειδητότητα του σώματος ( Feldenkreis). Θα εξελίξουμε την ικανότητα σύνθεσης στον σκηνικό χώρο μέσα από τις βασικές αρχές του Laban,  για ένα σώμα αλλά και για την διαχείριση πολλών σωμάτων. Επίσης θα μελετήσουμε τις αρχές του instant composition μέσα στον αυτοσχεδιασμό.

 

Βασίλης Νούλας
«Εργοτάξιο σκηνοθεσίας»

Ανέγερση του πρόσκαιρου οικοδομήματος μιας περφόρμανς.
Οι συμμετέχοντες στο εργοτάξιο είναι πότε αρχιτέκτονες και πότε χτίστες.
Θεωρία / Δραματουργία / Αρχές αυτοσχεδιασμού / Ενεργοποίηση χώρου / Σκηνογραφία-σκηνοθεσία / Η ελευθερία του περφόρμερ / Σύνθεση-ρυθμός / Το εφήμερο της περφόρμανς / Το ‘εδώ και τώρα’ / Η τόλμη και η αρετή / Η περφόρμανς ως υβρίδιο / Η μελαγχολία της περφόρμανς. 


Αποστολία Παπαδαμάκη
«Σωματοποίηση της μεταμόρφωσης/Embodiment of metamorphosing»

Η πνευματικότητα του σώματος, τα αρχετυπικά σύμβολα, η σταδιακή υπέρβαση των προσωπικών μας ορίων, η μεταφορά μηνυμάτων με ποιητικό τρόπο αποτελούν τους βασικούς άξονες του σεμιναρίου ,ώστε να  δοθούν τα εργαλεία στους συμμετέχοντες να αναγνωρίσουν και να συνειδητοποιήσουν  τα νοήματα των δράσεων αυτών και να μπορούν να εφαρμόσουν την τεχνική αυτή σε οτιδήποτε παράγουν καλλιτεχνικά.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να ερευνήσει μέσα από ειδικές ασκήσεις τον τρόπο που ο καθένας μας μπορεί να μεταμορφωθεί σωματοποιώντας μια συγκεκριμένη έννοια/ιδέα/ρόλο, αντλώντας υλικό από συγκεκριμένες πηγές (κείμενα, εικόνες, μουσική, αντικείμενα, φωτογραφίες)αλλά και από το ασυνείδητο, από τα προσωπικά μας βιώματα. Θα προσεγγίσουμε την μεταμόρφωση σαν ένα κομμάτι της παιδικότητας μας ώστε να ανοίξουμε όσο το δυνατό περισσότερες διόδους στην δημιουργικότητα και τη φαντασία μας.


Αγλαΐα Παππά
«Αφηγηματική Δράση»

Συνήθως στο θέατρο, όταν μιλάμε για "ΔΡΑΣΗ" εννοούμε τη σωματική δράση, και πολύ λιγότερο την δράση στο λόγο.
Για να αποκτήσει δράση ο λόγος θα πρέπει ο ηθοποιός να μάθει αφ´ ενός να μετατρέπει γρήγορα τις λέξεις σε μορφές μέσω προσωπικών συνειρμών, αφ´ ετέρου να χρησιμοποιεί τη ρυθμολογία και τη μουσικότητα του λόγου.
Εξ ίσου θα μπορούσε να ενδιαφέρει μουσικούς που θα ήθελαν να ερευνήσουν τη σχέση του μουσικού με τον αφηγηματικό αυτοσχεδιασμό.
Άξονας θα είναι η Οδύσσεια του Ομήρου.


Adrian Frieling
«Acting»

“One for All and All for One!”
The secret acting technique of ensembleplay, made in Germany.
It’s less body-work, then you might think. Ensembleplay is a different way of thinking!
”Throw your Ego away!” “Listen!” “React!”
Learn, how to form one group-body, consisting of all the actors on stage.
For Actresses, Actors and Musketeers.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ
Ποιητής, Εικαστικός καλλιτέχνης διαμέσων (ζωγραφική, φωτογραφική, διαμέσα/intermedia, performance/επιτέλεση, εγκαταστάσεις). Συγγραφέας βιβλίων με δοκίμια και επιστημονικά άρθρα για την τέχνη, την επιστήμη/τεχνολογία,υγεία ως κοινωνικο-πολιτιστικά φαινόμενα και τη νεωτερικότητα. Ατομικές και συλλογικές εκθέσεις ζωγραφικής, φωτογραφικής και οπτικής/εικονοσχηματικής ποίησης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Συμμετοχές σε εκδόσεις, κοινωνικο-πολιτιστικές εκδηλώσεις, ταχυδρομική τέχνη, πολυμέσα και διαμέσα, εγκαταστάσεις (ιnstallations) επιτελέσεις (performances), «εναλλακτικές” καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Ειδικό ενδιαφέρον για τις συζεύξεις τέχνης και νέων τεχνολογιών - τεχνοεπιστήμης. Έκδοση φυλλαδίου τέχνης ‘Κλίναμεν’ (1980-90) περιοδικού «Κλίναμεν» (Εκδ. Ερατώ, 1990-94) και παραγωγή βιβλίων – καλλιτεχνημάτων (artists books) ‘Κλίναμεν’ . ‘Κλίναμεν’ ηλεκτρονικό (2001).

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΟΥΜΙΔΟΥ
Η Αναστασία ΚΟΥΜΙΔΟΥ είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του ΚΘΒΕ, με δασκάλους τη Λίνα Λαμπράκη, τον Ανδρέα Βουτσινά, τον Daniel Lomel. 
Το 1997 αποφοίτησε με  τίτλο πτυχίου M.F.A (Master of Fine Arts) στην υποκριτική και θεατρική σκηνοθεσία, απο το The Ohio State Univestity με δασκάλους την Ellen Newman, Jeanine Thompson, Patsy Rodenburg, Joy Reilly et al. 
Στην Αμερική ταξίδεψε το 1992 με την ετήσια υποτροφία καλλιτεχνών του Ιδρύματος Fulbright. Έζησε και δούλεψε ως ηθοποιός, σκηνοθέτης στο Columbus, OH, Pittsburtg, PA, Boulder, CO και ΝΥ, ΝΥ.
Μέλος του σαιξπηρικού θιάσου The Arden Shakespeare Co.
Στα 12 χρόνια παραμονής στις ΗΠΑ συνεργάστηκε μεταξύ άλλων ως ηθοποιός και σκηνοθέτης με το Wexner Centre for the Arts, The Reality Theatre, την avant garde πολυσυλλεκτική ομάδα The Total Theatre, το Bread and Circus Co., το ViewChasm Prod, The Mylo Arts etc. 
Το 1997 οι θεατρικοί κριτικοί της Πολιτείας του Ohio της έδωσαν το Α' Βραβείο Sunny Awards για την ερμηνεία της στο ρόλο της Αγαύης (Reality Theatre, dir. Dee Shepherd).
Την επόμενη χρονιά τιμήθηκε με το βραβείο Helen Papanikolas, καλλιτεχνικής αριστείας, απο το δίκτυο Greek American Women's Network.
Κάποιοι από τους ρόλους που έπαιξε στην Αμερική είναι, Τιτάνια (Ονειρο Καλοκαιρινής Νύχτας), Αλόνζο (Τρικυμία), Παραμάνα (Ρωμαίος και Ιουλιέτα), Αγάυη (Βάκχες), Ροντίκα/Ανθοπώλις (Τρελό Δάσος), Μις Πρίζμ (Σοβαρός Κος Ερνέστος), Δυσδαιμόνα (Καληνύχτα Δυσδαιμόνα/Καλημέρα Ιουλιέτα), Μάσα (Τρείς Αδερφές), Μπεθ (Αυτοβασανισμός κι εντατικές ασκήσεις) μεταξύ άλλων.
Τρία χρόνια πριν το υπερατλαντικό ταξίδι της , η Αναστασία έζησε, σπούδασε κι εργάστηκε για δύο χρόνια στο Λονδίνο με την υποτροφία Εμπορικού Επιμελητηρίου, και κατόπιν για ένα χρόνο στο Δουβλίνο, Ιρλανδία, με την υποτροφία AFS, εξασκήθηκε στο Θέατρο Δρόμου και Happenings.
Στο Λονδίνο παρακολούθησε μαθήματα Σαιξπηρικού Θεάτρου στη RADA ενώ συγχρόνως έγινε δεκτή στο οκτάμηνο ολιγομελές σεμινάριο Ιαπωνικού θεάτρου Kabuki, με δάσκαλο τον Matazo Nakamura (Almeida Theatre). Ο Matazosensei την επέλεξε απο την ομάδα του σεμιναρίου για βοηθό του στο γιαπωνέζικο ανέβασμα του Macbeth. Δούλεψε στο θέατρο αλλά και σε οίκους μόδας,
Στις σκηνοθετικές της δουλειές περιλαμβάνονται έργα των David Mamet "Oleanna," Harry Kontoleon "Self Torture and Strenuous Exercise", Κων. Μιχος/Λάθος Κίνηση "Πλησιάστε Σκιές μου", Devised "Curriculum", Heiner Muller "Heracles2 and Hydra, Bertolt Brecht "The Jewish Wife",  Luigi Pirandello  "Six Characters," Devised "Persephone Project,"  μεταξύ άλλων.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα του 2004, δούλεψε για τέσσερα χρόνια στο ΚΘΒΕ.
Το 2010 σκηνοθέτησε στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας το έργο της Υ. Μεταξάκη. "Άδειο Δωμάτιο."
Ενώ το 2011, η Λούλα Αναγνωστάκη της εμπιστεύτηκε το προφητικό έργο της "Σ' Εσας Που Με Ακούτε" για ένα site specific ανέβασμα στο νεοκλασικό της Σχολής Τυφλών, Θεσσαλονίκης.
Ταυτόχρονα δίδαξε Υποκριτική, Ιστορία και Δραματολογία στα International Baccalaureate του Κολλεγίου Ανατόλια (Θεσσαλονίκη) και των Εκπαιδευτηρίων CGS (Αθήνα), Σύγχρονες Μεθόδους Υποκριτικής στη Σχολή Ανδρέα Βουτσινά, Acting Styles στο Θέατρο των Αλλαγών και αρχές υποκριτικής στους χορευτές της Επαγγελματικής Σχολής Χορού της Σταυρούπολης.
Η Αναστασία είναι μητέρα ενός εφήβου κι ενδιαφέρεται για την αρχιτεκτονική και τις νέες τεχνολογίες.

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΜΟΥΣΑΣ
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Σπούδασε στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης στο Agostini Music School και στο Ωδείο Φ. Νάκας από όπου πήρε υποτροφία για το Berklee College of Music.
Συμμετείχε στα group «Xaxakes», «Μπλε», «LoveLab», «Acetic Voice», «Medieval Death» κ.α.
Το 2001 δημιούργησε το «Τηλέμαχος Μούσας quartet» που το 2011 μετεξελίχθηκε σε “MOUSSAS FARM” όπου παρουσιάζει συνθέσεις του, που κινούνται στον ευρύτερο χώρο της jazz.
Έχει συνεργαστεί με τους :
Damo Suzuki, Blaine L. Reininger, Σαβίνα Γιαννάτου, Pamelia Kurstin, Γεωργία Συλλαίου, Lena Norin, Θάνο Ανεστόπουλο, Michel Hatzigeorgiou, Julia Kent, Missirli Ahmet, Μra Oma, Μαρία Βουμβάκη, Φένια Παπαδόδημα, Δ. Καμαρωτό, και άλλους μουσικούς.
Έχει συμπράξει επί σκηνής με καλλιτέχνες όπως οι Chico Freeman, Sheila Jordan, Jerome Rothenberg, Γιώργο Ίκαρο Μπαμπασάκη και έχει ανοίξει συναυλίες των Anouar Brahem, Nouvele Vague, Brendan Perry (Dead Can Dance), Ozric Tendacles, Manhattan Vibes κ.α.

Συνέθεσε την μουσική των παραστάσεων:
• “Adio Adio Amore” (μέρος της μουσικής) χορογραφία Daphnis Kokkinos -2013 Tanztheater Wuppertal Pina Bausch
• “D.OPA.” (χορογραφία Πατρίτσιας Απέργη -Les Hivernales Festival 2013,Avignon -France
• “ΔΕΡΜΑ” (σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου – ‘ΒΥΡΣΟΔΕΨΕΙΟ’
• “Kουαρτέτο Woyzeck” (σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου – Ελληνικό Φεστιβάλ 2012)
• “Επιμένω” (χορογραφία Παναγώτη Αργυρόπουλου – ΔΗΜΗΤΡΙΑ 2012)
• “O Συνένοχος Θεατής” (σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου – Low Budget Festival)
• “Η Φόνισσα”(σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού-Θέατρο οδού Κεφαλληνίας)
• “Η Καταιγίδα” (σκηνοθεσία Περικλή Μουστάκη – Θέατρο Άσκησις)
• “Το Χειμωνιάτικο Παραμύθι” (σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου –Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου)
• «Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα» (σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού – Θέατρο οδού Κεφαλληνίας)
• «Δον Ζουάν» (σκηνοθεσία Αιμιλίου Χειλάκη – Εθνικό Θέατρο)
• “ODC” (σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου – Ευρωπαικό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, Διεθνές Φεστιβαλ Πειραματικού Θεάτρου Καϊρου )
• “LAMENTU” (χορογραφία-Φώτης Νικολάου – 12η Πλατφόρμα Χορού Κύπρος)
• “AMEN” (χορογραφία-Φώτης Νικολάου – θέατρο ΘΗΣΕΙΟΝ)
• «Η Ματιά του Οιδίποδα» (σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου –Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών)
• «Ο Επαγγελματίας» (σκηνοθεσία Πηγής Δημητρακοπούλου – Αγγέλων Βήμα)
• «Μαρκησία Ντε Σαντ» (σκηνοθεσία Ορέστη Τάτση – θέατρο Σφενδόνη)
• “Five of us” (σκηνοθεσία Έβης Δημητροπούλου – Μικρό Θέατρο)
• “Rock Law” του Έρικ Μποκοσιάν (σκην. Κ. Γακίδης – European Monodrama Festival, Bitola )
• «Καρφώνοντας καρφιά στο πάτωμα με το κούτελο» του ΄Ερικ Μποκοσιάν (σκην. Κ. Γακίδης – θέατρο Σοφούλη)
• «Οι γάτες έχουν επτά ζωές» της Jenny Erpenbeck (σκηνοθεσία Χρύσας Καψούλη – θέατρο Σοφούλη)
• «Ιθάκη» και “GIG-Ιθάκη” του Δ. Δημητριάδη (σκηνοθεσία Σ. Καρακάντζα – θέατρο ΘΗΣΕΙΟΝ)
• «Όμηρος» του Δ. Δημητριάδη (Φεστιβάλ Νάξου-Πύργος Μπαζαίου)
• «Το τσίρκο πετάει» (σκηνοθεσία Ε. Βλάχου-θέατρο ΑΡΓΩ)
• “Urban Soma”, “Urban Choma” (χορογραφία Oliver Hartmann – Κ.Θ.Β.Ε. Βασιλικό Θέατρο)
• “Made in In”( performance της Ελένης Θεοφυλάκτου d624)
• “Take Time”(χορογραφία Μαριέλα Νέστορα-θέατρο ΑΡΓΩ)
• ”13μf” (Χρήστου Πολυμενάκου-Άλεκτον)
• “Session 1”(χορογραφία Π.Αργυρόπουλος-Μέγαρο Μουσικής)
• ”1 κανένας 100.000”(χορογραφία Solus Creo-Ροές), .
Συμμετείχε στη μουσική των ταινιών:
• «Ήταν να μη πατήσει το πόδι του στην Αθήνα» του Μ. Μουζάκη(η οποία κυκλοφορεί σε cd (Ankh Rec.),
• “Can U Feel It” ντοκιμαντέρ του Φώτη Βλαχάκη,
• έγραψε την μουσική για την ταινία μικρού μήκους του Κίμωνα Τσακίρη «Ο ξένος».

Συμμετείχε ως performer -κιθαρίστας στις παραστάσεις:
• «Πεθαίνω σα Χώρα» (Ελληνικό Φεστιβάλ 2007, σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού).
• «Μνήμη των Κύκνων» (χοροθέατρο Κ.Θ.Β.Ε. σε χορογραφία Κωνσταντίνου Ρήγου) όπου ενορχήστρωσε και διασκεύασε Τσαϊκόφσκι
• «Αμερικάνικο Όνειρο» (Εθνική Λυρική Σκηνή-χορογραφία Φώτη Νικολάου)
• «Η Νύχτα των Μυστικών» (Εθνικό Θέατρο – σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου).
• “ΜΕΤΑ” (Βυρσοδεψείο – σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου).
• «Ονείρου Οδύσσεια», ( Κ.Θ.Β.Ε. σε σκηνοθεσία Χρύσας Καψούλη)
• «Του Δρόμου» (Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006, σκηνοθεσία Κυριάκου Κατζουράκη )
• «Ο Ήχος του Όπλου» (104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης – σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου).
Έχει εμφανιστεί σε γνωστούς συναυλιακούς χώρους και σε φεστιβάλ σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού:
• ODEON, 2009 Paris, France
• International Festival for Experimental Theatre, 2009 Cairo, Egypt
• International Festival of Ancient Drama, 2009, Δελφοί
• Kunstenfestivaldesarts 2008 Brussels Bέλγιο
• Wiener Festwochen 2008 Βιέννη Aυστρία
• Ελληνικό Φεστιβάλ 2008, 2012 Aθήνα
• Oriente Occidente Festival 2005 Τρέντο Ιταλία
• IX Festival International de Danca Contemporanea 2005 Φάρο Πορτογαλία
• Mostra Sesc de Artes Mediterraneo Festival 2005 Σάο Πάολο Βραζιλία
• Biennale 2004 Λυών Γαλλία
• Arts Festival 2004 Σιγκαπούρη
• European Monodrama Festival 2004 Bitola FYROM
• International Festival The actor of Europe 2004 Otesevo FYROM
• 2nd, 3rd Athens Video Art Festival 2006-2007 Αθήνα
• SANI Jazz Festival 2006 Σάνη
• Φεστιβάλ Νάξου 2006
• Δημήτρια 2008 ,Εthno Jazz festival Θεσσαλονίκη
• Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006
• Παρα θιν αλος jazz festival 2004-2003 Θεσσαλονίκη κ.α.
Το 2006 κυκλοφόρησε το cd του με τον τίτλο « Κυκνοστάλαγμα », και το 2011 τη νέα του δουλειά με τον τίτλο «Newborn» από την Αnkh Records . Αυτές την περίοδο ηχογραφεί το νέο του cd με το νεοσύστατο “Τilemachos Moussas Trio.”
Είναι ιδρυτικό μέλος του «συλλόγου φίλων της Jazz και Δημιουργικής Μουσικής» και εργάζεται ως εκπαιδευτικός στην Ειδική Αγωγή.

ΜΑΡΙΕΛΑ ΝΕΣΤΟΡΑ
H Μαριέλα Νέστορα (χορογράφος) γεννήθηκε στην Αθήνα.  Φοίτησε στο Λονδίνο Βιολογία B.Sc.Biology- Queen Mary and Westfield,  M.Sc. Human Molecular Genetics – St.Mary’s Medical School, Imperial College.  Στη συνέχεια σπούδασε σύγχρονο χορό και χορογραφία στο London Contemporary Dance School και Visual Design for Dance στο Laban Centre.
Ίδρυσε την ομάδα σύγχρονου χορού YELP danceco. με την οποία παρουσιάζει  έργα στη Ελλάδα και το εξωτερικό.  Στο Θέατρο έχει συνεργαστεί με  σκηνοθέτες  όπως Σ. Λιβαθινό, Μ. Μαρμαρινό, Ν.Κοντούρη , Θ. Αμπαζή, Λ. Βογιατζή, Ν. Μιλιβόγεβιτς, Α. Κοκκίνου, Ε. Λυγίζο) Έχει επίσης χορογραφήσει και επιμεληθεί την κίνηση σε παραστάσεις σε θέατρα και οργανισμούς όπως ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, Εθνικό Θέατρο - Πειραματική Σκηνή, Κ.Θ.Β.Ε., Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας, Θησείο ένα θέατρο για τις τέχνες, Από Μηχανής, Φεστιβάλ Κορίνθου, Εθνικό Θέατρο Αλβανίας, Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006, Πειραματικό Εργαστήρι Κ.Θ.Β.Ε. Φεστιβάλ Επιδαύρου και το Φεστιβάλ Αθηνών. Δίδαξε στο Εργαστήρι Υποκριτικής και Σκηνοθεσίας της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου από το 2001-4 και στο Θεατρικό Εργαστήρι ΚΘΒΕ 2008.
Η YELP danceco. ιδρύθηκε  από η Μαριέλα Νέστoρα στο Λονδίνο. Υπό την καλλιτεχνική της διεύθυνση, η ομάδα έχει συνεργαστεί με χορευτές από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και έχει δώσει παραστάσεις στη Σλοβενία,  Κροατία,  Γερμανία,  Δανία, Ρουμανία, Εστονία , Λονδίνο - Αγγλία, Μονπελιέ- Γαλλία  όπως και  στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Από το 2001 εδρεύει στην Αθήνα. Η ομάδα έχει λάβει χορηγίες από τις εταιρίες Παπαστράτος,  Kraft-Jacobs-Suchard, METAXA, ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ και  H2O και υποστήριξη από την Oxford Metrics, το Northern General Hospital και το Robin Howard Foundation, ενώ έχει λάβει μέρος στο ερευνητικό πρόγραμμα Choreodrome του The Place στο Λονδίνο  και έχει επιχορηγηθεί από το Καλειδοσκόπιο Ευρωπαικής  Ένωσης, το The Place Commissions και το  Video Place για videodance.  Έχει δεχθεί παραγγελίες από τα: Plesna Isba-Σλοβενία, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 και Centre George Apostu, Ρουμανία. Επιχορηγήθηκε  από το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού  2002-2005 και 2007-2008, 2009-2010.  Το  έργο  Das (ist) ein… παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών 2009 στην Πειραιώς 260., και το LEBENSWELT (συμπαραγωγή με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών ) παρουσιάστηκε στη Δανία και στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών το Δεκέμβριο 2010, το 2011 η YELP παρουσίασε 4 έργα στη Biennale και το έργο  a-m I, παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ Καλαμάτας 2012.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΟΥΛΑΣ
Ο Βασίλης Νούλας γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1975. Ζει στην Αθήνα και εργάζεται ως σκηνοθέτης με την ομάδα θεάτρου Nova Melancholia. Με το έργο του αποπειράται την εκ νέου προσέγγιση ψηφίδων της ελληνικής και ευρωπαϊκής παράδοσης της «μελαγχολίας», κατασκευάζοντας έτσι σταδιακά την προσωπική του πνευματική γενεαλογία. Δουλειά του έχει παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Αθηνών, στην Μπιενάλε της Αθήνας, στο Φεστιβάλ Φιλίππων, στο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο ΕΜΠΡΟΣ, στα Βραβεία ΔΕΣΤΕ, σε ανοιχτούς δημόσιους χώρους (πχ πλατεία Ομονοίας), στο BIOS, στο six dogs, στο Εθνικό Θέατρο, κ.ά.  
Σπούδασε θεατρολογία (αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος «Θέατρο και Παραστατικές Τέχνες» του Πανεπιστημίου Paris III – Sorbonne Nouvelle με Υποτροφία του ΙΚΥ) και εικαστικά (αριστούχος απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας). Είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Τμήματος Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης της ΑΣΚΤ.
Είναι ιδρυτικό μέλος της θεατρικής ομάδας Nova Melancholia, του Κέντρου για την Έρευνα των Παραστατικών Τεχνών |Π|, της Κίνησης Μαβίλη και της Κολεκτίβας Ομόνοια – ανοιχτή ομάδα καλλιτεχνών και θεωρητικών από διαφορετικά πεδία.
Έχει εκδώσει τρεις συλλογές ποιημάτων και πεζών στις εκδόσεις Γαβριηλίδης: Η κατασκευή της φωλιάς (2010), Οι διακοπές του κυρίου Λούνα (2012), Μπενελούξ (2013).
www.novamelancholia.gr

ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΠΑΠΑΔΑΜΑΚΗ
Η Αποστολία Παπαδαμάκη, χορογράφος , χορεύτρια και δασκάλα χορού, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1967. Αποφοίτησε από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης με ειδικότητα στην ρυθμική γυμναστική(1998)  καθώς και από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, με άριστα(1992). Συνέχισε τις σπουδές της στην Νέα Υόρκη με υποτροφίες του :Ιδρύματος Ωνάση, Ιδρύματος Γουλανδρή ,Merce Cunningham , μελετώντας νέες τεχνικές σύγχρονου χορού.
Από το 1992 ξεκίνησε να χορογραφεί. Βραβεύτηκε με το βραβείο χορογραφίας του διαγωνισμού Ραλλους Μανου (Ηρώδειο 1992) και με το βραβείο του διεθνούς διαγωνισμού του Bagnolet της Γαλλίας.(1996). Παρουσίασε το πρώτο  της έργο στη Νέα Υόρκη με τίτλο The B Room το 1993. Τα έργα της παρουσιάστηκαν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Εθνική Λυρική σκηνή , Φεστιβάλ Αθηνών, Φεστιβάλ Καλαμάτας, Θέατρο Θησείον, Σύγχρονο θέατρο Αθήνας, αλλά και σ όλο τον κόσμο.
Συγχρόνως χορογράφησε –σκηνοθέτησε μεγάλα και σημαντικά θεάματα όπως την Τελετή Έναρξης των Παραολυμπιακων αγώνων στο Ολυμπιακό στάδιο (2004) , την τελετή έναρξης για την ευρωπαϊκή εβδομάδα νέων της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς στο στάδιο του Μπαντμιντον(2005), την τελετή έναρξης του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος ενόργανης γυμναστικής στο δημοτικό θέατρο Βόλου(2006) κα.
Δέχθηκε παραγγελίες από σημαντικά θέατρα του εξωτερικού όπως ο η Όπερα της Άγκυρας, το Zodiak center for new dance στο Ελσίνκι , το φεστιβάλ του bagnolet της Γαλλίας , το Brooklyn Academy of Music της Νέας Υόρκης.
Παράλληλα εργάστηκε στο θέατρο και την όπερα κυρίως για έργα που παρουσιάστηκαν στην Επίδαυρο και στην κεντρική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου. (Τρισεύγενη, Φρεναπάτη, Το Τρίτο στεφάνι, Τερατώδες Αριστούργημα, Ιωάννα της Λορένης, Πέρσες, Ανδρομάχη, Ελληνική Αμνησία, Ερρίκος ο 4ος, Δον Κιχώτης, Playback, Pouskin, Η μικρή μας πόλη, Ίωνας, Οιδίπους Τύραννος, Οιδίπους επί Κολωνό, Μήδεια, Παραμύθι χωρίς όνομα, Οι δραπέτες της Σκακιέρας, Η ιστορία του στρατιώτη ,Ηλέκτρα.)
Σκηνοθέτησε την Λυρική Τραγωδία του Γιώργου Κουρουπού ‘Ιοκάστη’ σε παραγγελιά του Κέντρου Δελφών και του Κέντρου ‘Η ανθρώπινη φωνή¨ της Βέροιας, την οπερέτα Θυμήσου εκείνα τα χρόνια (Εθνική Λυρική Σκηνή) την όπερα Η Στέψη της Ποππαίας σε παραγγελία του Φεστιβάλ Αθηνών 2011και το παιδικό μιούζικαλ Λάχανα και Χάχανα.
Τα έργα της με την ομάδα της quasi stellar  έχουν παρουσιαστεί σε 40 φεστιβάλ σ όλο τον κόσμο. (L.E.V. –Spain /Euro –scene Leipzig –Germany /International Kalamata dance festival-Greece /International Festival Of Bogota-Colombia / Laboral Escena-Gijon-Spain / Teatro Fondamente Nuove-Venice-Italy /Gallus Theater- Frankfurt /Opera Estate Festival- Bassano-Italy /Seogham Arts Center-Seoul /Mess Theater Festival-Sarajevo /Escena Contemporanea-Madrid /Fabbricca Europa-Florence /Short Formats-Milan /Civitanova Danza-Civitanova-Italy /Teatro Out /Off-Milan /Mladi Levi-Lubljana /Julidans-Amsterdam /Aerowaves-London /Leap-Liverpool /Dance Europa-Tel Aviv /International Dance Festival-Sao Paolo /2nd Balkan Dance Platform-Scopje /Nadine-Brussels /E.L.D-Sweden /Lithuanian International Dance Festival- Kaunas /New Baltic Dance Festival – Vilnius /No Fundo Do Fundo-Lisbon/Faro)
Η ιδία είναι σόλο performer.Καλεσμένη του Βέλγου Σκηνοθέτη- visual artist, Jan Fabre, συμμετείχε ως performer και συμπαραγωγός  στο έργο    "I am Blood", Festival d’  Avignon  2001 , και   ‘The history of Tears” , Festival d’  Avignon  2005 , σαν συνεργάτης στην δραματουργία  στα έργα Requiem fur eine Metamorphosen (2008)Prometheus (2010).
Διετέλεσε πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης (2004-2006). Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Αρχαίου δράματος και επίτιμο μέλος  του Πανελληνίου Δικτύου Εκπαιδευτικών για το θέατρο στην εκπαίδευση.
Υπήρξε δυο φορές μέλος της κριτικής επιτροπής του Ιδρύματος Α. Ωνάσση για τον παγκόσμιο διαγωνισμό χορογραφίας που οργανώνει το Ίδρυμα κάθε τέσσερα χρόνια.
Έχει χορογραφήσει ή σκηνοθετήσει έργα ελλήνων και ξένων συνθετών:

Η Στέψη της Ποππαιας, C.Monteverdi ,Latinitas Nostra,Δ.Ορχήστρας Μάρκελλος Χρυσικόπουλος
A.Shoenberg – Verklarte Nacht – R . Strauss- Metamorphosen
Μουσικό σύνολο Σκαλκώτας – Δ.Ορχήστρας :Μίλτος Λογιάδης
B.Britten –Lacrymae
Iannis Xenakis – Rebonds, Persephassa
Δ.Ορχήστρας :Μίλτος Λογιάδης
I.Stravinsky- History of a Soldier
J. S. Bach- Miserere from Magnificat
A.Vivaldi- Concerto Grosso in A minor,
N. Skalkottas- Epirotikos ,
C.W. Gluck-Divinite du Styx,
B.Britten – March Funebre ,
G.Faure-Sancus
Δημοτική ορχήστρα Βόλου , Δ.Ορχήστρας: A.Αγραφιώτης
Γιώργος Κουρουπος
Ιοκάστη ( Όπερα) , Ορχήστρα των Χρωμάτων, Δ.Ορχήστρας :Μίλτος Λογιάδης
Οι δραπέτες της Σκακιέρας ( Όπερα) Ορχήστρα της Ε.Λ.Σ.
Η συνεδρίαση των ζώων. Ορχήστρα των Χρωμάτων, Δ.Ορχήστρας :Μίλτος Λογιάδης
Γιωργος Ζερβος- Έρως και Ψυχή,Camerata
Ηχογραφημένα
Γιαννης Χρηστου- Enandiodromia
F. Schubert-Death and the maiden
John Cage- Souvenir, She is asleep
G. Maller – Die Zwei Blaue Augen
S.Prokofief-L Adoration de Velesse et de Ala
R. Wagner- Im Treibhaus
S. Barber
Παράλληλα με τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες της ως δημιουργός  , δραστηριοποιήθηκε έντονα όσον αφορά:
Τη δημιουργία μιας ισχυρής κοινότητας  χορού στην Αθήνα Συνέβαλε ενεργά στη δημιουργία και ίδρυση του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων. Οργάνωσε διαλέξεις και συζητήσεις μεταξύ ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών . Ίδρυσε το πρώτο  στούντιο προβών, μαθημάτων, σεμιναρίων στην περιοχή του Μεταξουργείου, τόπο δημιουργικής συνάντησης και καλλιτεχνικής ανταλλαγής  χορευτών και χορογράφων και κοινού. Την πολιτιστική ανταλλαγή μεταξύ Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μέσω ευρωπαϊκών πολιτιστικών προγραμμάτων για την υλοποίηση των οποίων έλαβε τα θετικότερα σχόλια από το directorat general X της Ε.Ε. Travelogue (1997) και το φεστιβάλ ΤαχυΔρόμιο (1999) σε συνεργασία  την Ελληνοαμερικανική Ένωση και την υποστήριξη του προγράμματος  ‘Καλειδοσκόπιο’ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τις διεθνείς συμπαραγωγές:
Modern Dance Turkey –Opera of Ankara   , Eros Pandoriana ,Pandora-2002
Tanec Praha – Sleeping Duet-2002
Full Moon Festival-Helsinki Festival  –Helsinki , Xenakis an hommage- 2000
Lyon Opera Amphitheater , The decline and fall of beauty -2001
Centre Culturel Aragon-Paris, Tour de Force –1996
Jan-Fabre /TROUBLEYN"I am Blood", Festival d’  Avignon  2001 .( Belgium-France)
Τη διοργάνωση σεμιναρίων στην Αθήνα  από κορυφαίους δασκάλους για επαγγελματίες χορευτές Wally Cordona, Jeremy Nelson, Mark Tompkins, ,Tim Feldmann  Ari Tenhula,
Paula Tuovinen, David Zambrano, Julyen Hamilton.
Την   στενή συνεργασία με οργανισμούς που προωθούν το χορό στην Ευρώπη: Dance Bassin Mediteranee  /Ietm /Zodiak center for new dance /ELIA

ΑΓΛΑΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βασική εκπαίδευση στην Γαλλία. Πτυχιούχος Φιλοσοφικής σχολής Α.Π.Θ. Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Εθνικού Θεάτρου.
ΦΑΙΔΡΑ , Ρακίνα, Γ. Xουβαρδάς, ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ, Ευριπίδη, J. Lassalle (συμπαραγωγή Μεγάρου Μουσικής και Festival d' Avignon), Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ, Κασσαβέτη, Β. Βαφέας, ΤΡΩΑΔΕΣ, Ευριπίδη, Μ. Κακογιάννης (Φεστιβάλ Επιδαύρου), ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΤΑΥΡΟΙΣ , Ευριπίδη, Σ. Τσακίρης ΟΡΕΣΤΗΣ , Ευριπίδη, Σ. Τσακίρης(Φεστιβάλ Αθηνών 2002), ΜΟΛΛΥ ΜΠΛΟΥΜ , Τζόυς, Δ. Οικονόμου (συμμετοχή στα Διεθνή Φεστιβάλ 2002, Κιέβου, Βάρνας,Τιφλίδας, Βίλνιους, Κιέλου , Μόσχας (Βραβείο Ερμηνείας Λογοτεχνικού Κειμένου) , Βρόσλαβ (Studio Grotowsky, Βραβείο Ερμηνείας- Βραβείο Κριτικών Θεάτρου- Βραβείο Οργανωτικής Επιτροπής) Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ , Καμύ, Β. Μαυρομάτη, ΛΑΧΤΑΡΩ , Κέην, Λ. Βογιατζής , ΟΡΕΣΤΕΙΑ ΑΙΣΧΥΛΟΥ, Ι. Ξενάκη, Σ. Σακκάς, ΙΚΕΤΙΔΕΣ , Ευριπίδη, Paul Koek - Μιχαήλ Μαρμαρινός (συμπαραγωγή Φεστιβάλ Επιδαύρου 2006 και Veenfabrik), ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΠΝΙΑ, Φάις , Ρ. Πατεράκη, ΑΝΤΙΓΟΝΗ, Σοφοκλή, Λ. Βογιατζής (Φεστιβάλ Επιδαύρου 2007), ΜΗΔΕΙΑ, Ευριπίδη, A. Vassilief (Φεστιβάλ Επιδαύρου 2008), ODC, Οδύσσεια Ομήρου, Ε. Παπακων/νου (Φεστιβάλ Καίρου 2009), ALARME Θ.Τερζόπουλος ( Φεστιβάλ Modena, Δημήτρια 2013), JULIUS Κων/νος Χατζής
Στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας ήταν η εκφωνήτρια της Γαλλικής γλώσσας στις τελετές έναρξης και λήξης, υπό τη καθοδήγηση της Ρούλας Πατεράκη.

ADRIAN FRIELING
O Άντριαν Φρίλινγκ γεννήθηκε στην Αμβούργο της Γερμανίας.
Σπούδασε «Εφαρμοσμένες Πολιτιστικές Επιστήμες» ( - Καλές Τέχνες και Θέατρο, θεωρία και πρακτική υποκριτικής, δραματουργίας, σκηνοθεσίας), στο Πανεπιστήμιο του Χίλντεσχαϊμ της Γερμανίας.
Ως βασικό μέλος της θεατρικής ομάδας «ΤΗΕΑΤΕR MAHAGONI» (Ανόβερο, Βερολίνο) συμμετείχε σε 25 παραστάσεις (1992-2000).
Από το 1995 εργάστηκε σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις που ανέβηκαν στην Αθήνα και στο εξωτερικό, όπως :
«Althusser Rock», 1995,σε σκηνοθεσία Άλμπρεχτ Χίρχε, Μιχαήλ Μαρμαρινού στο «Στούντιο Ιλίσια» (Berlin, Paris, Angouléme, Oldenburg, Hannover, Leipzig, Festival «Manöver»).
«Ηλέκτρα», 1998, σκηνοθεσία Μ. Μαρμαρινού, Φεστιβάλ Επιδαύρου (στο Ρόλο του «Πυλαδη»)
«Bad Actors» της ομάδας «ΤΗΕΑΤΕR MAHAGONI», 1999 στο «Θέατρο Αμόρε». (Berlin, Hannover, Festival «Euroszene» Leipzig, Festival «TRANSEUROPA» Hildesheim, First Price of Festival »IMPULSE«).
«Κλυταιμνήστρα;» του Ανδρέα Στάϊκου, 2000, σκηνοθεσία: Άντριαν Φρίλινγκ και Κων/νος Αβαρικιότης, στην Θες/νικη («Μύλος») και Αθήνα («Φούρνος»).
«FASSBINDER», 2003, του Άντριαν Φρίλινγκ, στο «Τεχνοχώρο υπό σκιάν», Αθήνα.
«Πεθαίνω σαν χώρα» του Δ. Δημητριάδη, 2007/08, σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινός, («Φεστιβάλ Αθηνών», «Kunstenfestival» Bruxelles, «Wiener Festwochen» Vienna, «Dramatyczny» Warsaw, «Festival d’Automne» Paris).
«Viciousness in the kitchen»( 2010/11), «Μετά» (2011), «Δέρμα»(2012) της θεατρικής ομάδας «ODC», σκηνοθεσία: Έλλη Παπακωνσταντίνου.
Στον κινηματογράφο έχει παίξει στις ταινίες: «Ο Βασιλιάς» του Νίκου Γραμματικού, «Γκίνες» του Αλέξη Καρδαρά, « Fugitive pieces» του Jeremy Podeswa, «A Green Story» του Nika Agashvili και «Η Λιμουζίνα» του Νίκου Παναγιωτόπουλου.

Δημοσιεύτηκε στις: 25/09/2013








Usefull staff






Τυχαία εικόνα












Musikhaus Thomann Linkpartner


Stage Radio 2017 / Βασισμένο στο Guru CMS